Panzer IV Ausf J i Ausf H Dragon skala 1/35

"Wariacje" na temat Panzer IV i pojazdów zbudowanych na jego podwozu.

Postprzez Panzer » Czw Lip 29, 2010 3:57 pm

Pozbieram do kupy fotki zwraczonych IV-rek i Ci podrzucę. Daj emalię na priva.
Pozdrawiam,
Radek Rzeszotarski

Tylko 1/72:
Hummel "Clausewitz" - Dragon - burty
CV-33 - DOC Models - cieniowanie i wash
Renault R-35 - RPM - wózki jezdne
Fokker D.VIII/E.V - Roden - skorupa kadłuba
Awatar użytkownika
Panzer
 
Posty: 841
Rejestracja: Pon Wrz 29, 2003 4:26 pm
Miejscowość: Tychy

Postprzez Badger » Czw Lis 18, 2010 8:48 am

Panowie jak ktoś posiada jakieś ciekawe zdjęcia silnika to bardzo uprzejmie bym prosił - sam coś wkleję bo dla potomnych zostanie.
Pora zamknąć przynajmniej przedział silnikowy (równiez poszukuję zdjęć). Chyba najwyższa pora coś podziałać w temacie, bo coś małą aktywność mam ostatnio, a oglądalność forum rośnie - może właśnie dlatego ???
Pozdrawiam Jacek Cieślak - spad

ImageImage
Awatar użytkownika
Badger
Dobry Duch PWM
 
Posty: 3679
Rejestracja: Wto Lis 13, 2007 11:22 pm
Miejscowość: Kraków

Postprzez Łukasz Ch. "maxsimu » Czw Lis 18, 2010 3:14 pm

Witam
Jak cię interesuje to mam monografie w pdf to mogę podesłać i mam pytanie jak malujesz narzędzia chodzi mi o drewniane elementy :?: :?:
Awatar użytkownika
Łukasz Ch. "maxsimu
 
Posty: 216
Rejestracja: Pon Kwi 19, 2010 7:27 pm

Postprzez Badger » Czw Lis 18, 2010 7:59 pm

Jak najbardziej interesuje - maluje ostatnio zestawem do drewna lifecolor.
Opisze jak dojde do narzedzi:

No to pan Maybach w naturze czyli to do czego dążę. Kolorystyka raczej inna będzie.

Image
Image
Image
Image

Zdjęcia to hiszpańska IV-ka z El Goloso.
Postaram się opisać montaz żywicznego silnika korzystając ze zdjęć oryginalnych pojazdów - jeżeli ktoś ma cos przeciwko sporej ilosci zdjęć to proszę protestowac - część zdjęć będzie niestety niewiadomego pochodzenia. :D
Pozdrawiam Jacek Cieślak - spad

ImageImage
Awatar użytkownika
Badger
Dobry Duch PWM
 
Posty: 3679
Rejestracja: Wto Lis 13, 2007 11:22 pm
Miejscowość: Kraków

Postprzez waldeczek » Czw Lis 18, 2010 8:25 pm

Dawaj dawaj:) Chętnie pooglądam ten silniczek dokładnie - ciekawy wątek.
Podziwiam zaangażowanie :D
Image Image Image
Awatar użytkownika
waldeczek
 
Posty: 1289
Rejestracja: Czw Kwi 29, 2010 10:17 pm
Miejscowość: Kraków

Postprzez Mirek66 » Czw Lis 18, 2010 9:33 pm

Oj widzę Jacku że coś drgnęło :D podglądam dalej .
ImageImageImageImage
Awatar użytkownika
Mirek66
 
Posty: 1703
Rejestracja: Wto Sty 01, 2008 8:00 pm

Postprzez Badger » Czw Lis 18, 2010 10:26 pm

Ten silnik żywiczny verlindena to porażka jakaś jest :roll:

Image
Pozdrawiam Jacek Cieślak - spad

ImageImage
Awatar użytkownika
Badger
Dobry Duch PWM
 
Posty: 3679
Rejestracja: Wto Lis 13, 2007 11:22 pm
Miejscowość: Kraków

Postprzez Boozy » Czw Lis 18, 2010 11:17 pm

Ten z CMK wydaje mi się ciut lepszy, ale ogólnie jeśli ma się takie zdjęcia jak wstawiłeś to można coś dorobić i poprawić. Niestety u mnie już za późno.
Powodzenia.
Mass production...
Image
Pozdrawiam, Damian.
Awatar użytkownika
Boozy
 
Posty: 1375
Rejestracja: Śro Mar 12, 2008 8:27 pm
Miejscowość: Rybnik

Postprzez Badger » Pią Lis 19, 2010 12:47 pm

Mniej więcej tak powinno być wykonane łoże silnika. Verlinden w zasadzie nic nie uwzglednił:
Powinno być mniej więcej tak:
Image

więc dociąłem dwa ceowniki i płaskownik wzmacniający tył wanny z zastrzałami:
Image

Zacząłem robić również rurę układu chłodzacego - minimalnie powinna być widoczna. (tutaj wejście do silnika)
Image
a tutaj wyjście z chłodnicy
Image

No i kawałek mojego modelu
Image

C D N .....
Pozdrawiam Jacek Cieślak - spad

ImageImage
Awatar użytkownika
Badger
Dobry Duch PWM
 
Posty: 3679
Rejestracja: Wto Lis 13, 2007 11:22 pm
Miejscowość: Kraków

Postprzez Robert P. » Pią Lis 19, 2010 1:07 pm

A gdzie w takim silniczku jest alternator?
Awatar użytkownika
Robert P.
 
Posty: 3679
Rejestracja: Czw Paź 02, 2003 10:44 pm
Miejscowość: Kraków, czasem Świętokrzyskie

Postprzez Łukasz Ch. "maxsimu » Pią Lis 19, 2010 11:08 pm

Witam
Jak możesz to podaj mi do siebie maila to ci prześle te monografie
Awatar użytkownika
Łukasz Ch. "maxsimu
 
Posty: 216
Rejestracja: Pon Kwi 19, 2010 7:27 pm

Postprzez Cesarz » Sob Lis 20, 2010 6:19 pm

Cześć Jacku
Fajnie, że znowu działasz przy tym modelu, z przyjemnością pooglądam bo u mnie zniechęcenie jakieś do modelarstwa przyszło :D
Pozdrawiam, Mariusz
Awatar użytkownika
Cesarz
 
Posty: 314
Rejestracja: Nie Mar 21, 2010 5:05 pm
Miejscowość: Kraków

Postprzez Łukasz Ch. "maxsimu » Śro Lis 24, 2010 10:44 pm

Doszły do ciebie monografie miałem mały problem z wysłaniem
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Łukasz Ch. "maxsimu
 
Posty: 216
Rejestracja: Pon Kwi 19, 2010 7:27 pm

Postprzez Badger » Śro Lis 24, 2010 11:13 pm

Doszły dzięki. Oczywiście mam je w formier papierowej. Te dwie zawierają akurat dużo błędów merytorycznych. Mam nadzieję że w wekend uda mi się coś podmalować.
Pozdrawiam Jacek Cieślak - spad

ImageImage
Awatar użytkownika
Badger
Dobry Duch PWM
 
Posty: 3679
Rejestracja: Wto Lis 13, 2007 11:22 pm
Miejscowość: Kraków

Wanna Ausf. H i Ausf. J

Postprzez pfeil » Sob Gru 18, 2010 4:30 pm

Witam,

Szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Nabyłem PzKpfw IV Ausf. H późną wersję Dragon'a, artykuł 6300.
Na pewno znany wam model. Chodzi o to czy możliwe jest aby w tej wersji wanna nie była z tyłu ścięta jak to jest dla wersji J?
Nie mogę znaleźć dokładnych informacji czy ta zmiana konstrukcji wanny była ściśle związana z Ausf. J.

Pozdrawiam

Mariusz
pfeil
 
Posty: 4
Rejestracja: Pon Maj 28, 2007 9:51 am

PoprzedniaNastępna

Wróć do Panzer IV

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości