Pz. Kpfw. IV Ausf F1(F) - Dragon 6315 1:35

"Wariacje" na temat Panzer IV i pojazdów zbudowanych na jego podwozu.

Pz. Kpfw. IV Ausf F1(F) - Dragon 6315 1:35

Postprzez wojtas193 » Wto Lip 20, 2010 4:16 pm

Na początek chciałbym się ze wszystkimi przywitać, ponieważ jest to mój pierwszy post. Nazywam się Wojtek i do tej pory popełniłem tylko 1 model, a mianowicie Sdkfz 251/1 Tamiyi.
Kiedy dziś dostałem paczkę z moim pierwszym czołgiem, nie mogłem się nacieszyć. Radość ta potrwała do chwili otworzenia pudełka, gdzie ukazał się taki widok:
Image
W tym momencie dotarło do mnie, że chyba za trudny model sobie wybrałem. Ale myślę, że z Waszą pomocą sobie poradzę. Gorąco proszę o wsparcie merytoryczne, gdyż tu jestem jeszcze bardziej zielony niż w klejeniu ;o) .
Malowanie chciałbym zrobić któreś z tych.
Image

Image

Na początek chciałbym poprosić o podesłanie jakichś zdjęć tej jednostki.
Nie wiem też, czy nie powinienem założyć tego tematu w projekcie.
Ostatnio edytowany przez wojtas193, Nie Lip 25, 2010 7:45 pm, edytowano w sumie 1 raz
Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
wojtas193

Miejscowość: Białystok

Postprzez Boozy » Wto Lip 20, 2010 4:50 pm

Hej.
Jeśli malujesz pędzlem to radze Ci malowanie jednobarwne. Jeśli aerografem to w sumie też bo skoro to Twoje początki to dość trudne sobie wybrałeś malowanie.
Nie używaj za dużo kleju, co zdaża sie na początku.
Możesz przenieść do projektu, ale nie musisz.
Zdjęcia podeśle jak tylko będe miał chwile czasu.
Mass production...
Image
Pozdrawiam, Damian.
Awatar użytkownika
Boozy

Miejscowość: Rybnik

Postprzez cloner16 » Wto Lip 20, 2010 5:23 pm

Racja, malowanie wziąłęś sobie bardzo trudne, model również.
Trzymam kciuki i liczę na udany debiut.
Image
cloner16

Miejscowość: Gdańsk

Postprzez Tomek Hejmo » Wto Lip 20, 2010 5:23 pm