Witam.
Kiedyś ktoś pisał, wkurzając się, że Dragon wszystkie części dzieli na jeszcze mniejsze części, zamiast robić jeden odlew dzieli część na 10. Zgodziłem się z tym - niestety.
Nie wiem jak nowe ausf H, ale najnowsza ausf J ma już dużo uproszczeń lecz nie do końca przemyślanych.
W czasie sklejania będe coś tutaj podsuwał. Np. to:

Mogli to już zostawić podzielone, bo teraz w zaznaczonych miejscach nie wygląda zbyt dobrze. Brak prześwitu między resorem, a elementym trzymającym koło (Zlane razem). No i górne "ale" też razem zlane. Z tego co wiem (nie próbowałem) można było zrobić w Dragonie zawieszenie częściowo ruchome. Teraz jest to wykluczone.
Taki (chyba) błąd w instrukcji odnośnie umieszczenia haka holowniczego:

Za to plus za koło napędowe i osłonę pod nie. Już nie trzeba sklejać kilku części.

Poza tym takie ogólne zdjęcia jak wanna itp. dla ogólnej oceny:



