jak zrobić dziurki w plastiku

Najczęstsze problemy, ważne zagadnienia dotyczące budowy modeli lotniczych.

jak zrobić dziurki w plastiku

Postprzez marian029 » Nie Lut 22, 2015 11:06 pm

To mój pierwszy post tutaj, mam nadzieję że nie ostatni. Pytanie z pozycji kompletnego laika. Mam na tapecie model Focke Wulf Revell skala 1:72. Z instrukcji wynika że w skrzydłach muszę zrobić małe dziurki na wylot. Są one naprawdę małe i moje pytanie brzmi jak technicznie najlepiej rozwiązać ten problem by uniknąć zniszczenia cienkiego skrzydła z plastiku ?
Z góry dziękuję za podpowiedzi
marian029
 
Posty: 1
Rejestracja: Nie Lut 22, 2015 10:59 pm

Re: jak zrobić dziurki w plastiku

Postprzez Andrzej Weimann » Sob Lut 28, 2015 1:55 pm

Witaj na forum.

Najlepiej użyć małego wiertła połączonego z uchwytem przeznaczonym do tego typu wierteł. Jeśli tych rzeczy nie zamierzasz kupować, to pozostaje igła lub szpilka albo igła do strzykawek o odpowiedniej średnicy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Andrzej Weimann
 
Posty: 105
Rejestracja: Sob Paź 29, 2005 11:36 pm
Miejscowość: Świdwin


Wróć do Jak to zrobić - lotnicze

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość