Obecny czas: Sob Sie 30, 2014 4:26 am

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Strona 1 z 2 [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: DO MATI
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 12:49 am 
Awatar użytkownika

Miejscowość: Z Domu
Cześć Mateusz!!

Z Twoich wypowiedzi wynika,że "siedzisz" w 7-setkach.Ja jestem początkujący i mam do Ciebie parę pytań.Pogadasz ze mną na tym forum?
-co sądzisz o Yukikaze z Pit-Road?
-który Iowa,New Jersy,czy Missouri z Tamiyi jest modelem wersji z II wojny,bo podobno są bardzo dobre?
-jaka jest Twoja opinia o North Caroline z Trumpetera?
-jaki jest Zuikaku z Tamiyi/

Z gory dzięki za porady.
Paweł

Temat postu:
PostWysłany: Śro Gru 20, 2006 11:11 am 
Awatar użytkownika

Miejscowość: Belarmine Vale
Cześć,

Dzięki za zapytanie. Nie czuję się specjalistą w temacie, więc proszę traktuj moją wypowiedź subiektywnie - interesuję się przede wszystkim pancernikami/krążownikami liniowymi z obu wojen światowych. Postaram się na miarę tego co wiem coś jednak doradzić:

- wiem o Yukikaze z Aoshimy wyprodukowaym w 2004 r., więc we współczesnym standardzie wykonania, zakładam, że jest bardzo przyzwoity, przynajmniej z tego co piszą w poniższym wątku tak powinno być:
http://www.modellboard.de/thread.php?th ... 9782&sid==

- Missouri jest w konfiguracji z 1945 r. z tego co pamiętam (mam go, świetny zestaw - niestety nie mam go w miejscu, z którego odpisuję :( , model bije jednak "na głowę" produkt Fujimi); Iowa jest w konfiguracji z 1944 r. z Marianów, New Jersey natomiast jest wspołczesny (wygląd z 1982r.);