Strona 21 z 22

PostWysłany: Nie Lut 22, 2004 8:54 am
przez Artur
Niech Bond sie pośpieszy bo na koniec czeka Martini wstrzasniete nie mieszane :lol:
Marcin myślałem ze juz zapomniałeś o nocnikach a tu niespodzianka - dzieki
:lol: :lol: :lol: ;o)

PostWysłany: Nie Lut 22, 2004 2:25 pm
przez Bond
Martini to se popijam przy każdym modelu(najbardziej lubię Bianco z lodem i cytryną), a co dopośpiechu mam jeszcze kilka zgryzów w zwiazku z moim modelem i włąsnie w tej sprawie puszczam hasło:
- w monografii Ar-234 widzę zdjecia, na któryc osłony wnęk podwozia są dwuelementowe i w jednym przypadku obydwa są zamknięte a w drugim tylko jedna, co na to specjaliści?
- w kokpicie model przy fotelu ma podłokietniki, wmonografii ich w ogóle nie ma na zdjęciach,
- czy ktoś ma niepotrzebne godło jakijś formacji Nachtjager?

Re: Hę

PostWysłany: Nie Lut 22, 2004 2:32 pm
przez Artur
Bond napisał(a):Martini to se popijam przy każdym modelu(najbardziej lubię Bianco z lodem i cytryną), a co dopośpiechu mam jeszcze kilka zgryzów w zwiazku z moim modelem i włąsnie w tej sprawie puszczam hasło:
- w monografii Ar-234 widzę zdjecia, na któryc osłony wnęk podwozia są dwuelementowe i w jednym przypadku obydwa są zamknięte a w drugim tylko jedna, co na to specjaliści?
- w kokpicie model przy fotelu ma podłokietniki, wmonografii ich w ogóle nie ma na zdjęciach,
- czy ktoś ma niepotrzebne godło jakijś formacji Nachtjager?

Godło mam i moge przesłać - mailem ;o)
Reszte sprawdze i odpisze

Re: Hę

PostWysłany: Nie Lut 22, 2004 9:06 pm
przez Vosper
Bond napisał(a):- w monografii Ar-234 widzę zdjecia, na któryc osłony wnęk podwozia są dwuelementowe i w jednym przypadku obydwa są zamknięte a w drugim tylko jedna, co na to specjaliści?


To bardzo proste :)
W wersji "B" przednia klapa jest zazwyczaj zamknięta. Otwiera się jedynie podczas chowania/wyjmowania podwozia.
Na ŻADNYM zdjęciu nie ma pokazanego Ar234B z otwartymi przednimi klapami głównego podwozia (tylko takie widziałem).
W ML32 jest pokazana atrapa Ar234 z otwartymi klapami.
Natomiast w wersji "C" (patrz V21) na większości (jeżeli nie na każdym) zdjęć przednia klapa jest otwarta.

Bond napisał(a):- w kokpicie model przy fotelu ma podłokietniki, wmonografii ich w ogóle nie ma na zdjęciach,


Bo to jest atrapa Ar234 (zapewne wersji A). Nie pamiętam od którego samolotu przed produkcyjnego wprowadzono podłokietniki. Podłokietniki zamontowano na "prośbę" pilota doświadczalnego.

Mój Bf-110E-1 niestety uległ sabotażowi :!: :!: :!:
:idea: Mam nadzieję, że MI-5 nie ma nic wspólnego z tym "wypadkiem" :?:
Muszę znów zamówić kalki :(

Teraz robię Fw-190 F-8/U3 ???? i Ar234 B-2/N (SM+FF jak dobrze pamiętam; 1/72; Dragon).
Oba już są trochę pocięte :twisted:

Re -234

PostWysłany: Nie Lut 22, 2004 10:48 pm
przez Bond
Co do klap - tak myślałem, ale co do podłokietników to po kiego grzyba Hasegawa wali w każdym modelu takie cudo skoro oznaczenia nie dotyczą maszyn dla oblatyczwaczy, tylko używane operacyjnie.
Ale dzięki, za szybką odpowiedź, a co do Godła Nachtjager to by było super.

Re: Re -234

PostWysłany: Pon Lut 23, 2004 8:07 pm
przez Vosper
Bond napisał(a):Co do klap - tak myślałem, ale co do podłokietników to po kiego grzyba Hasegawa wali w każdym modelu takie cudo skoro oznaczenia nie dotyczą maszyn dla oblatyczwaczy, tylko używane operacyjnie.


Źle wytłumaczyłem :(

Podłokietniki były w wersji "B" i "C" :!: :!: :!: (i chyba "A").
Tylko pierwsze samoloty z serii V nie miały podłokietników.

PostWysłany: Śro Lut 25, 2004 3:52 pm
przez Bond
taak czyli fotel z podłokietnikami finalnie zostaje w modelu, dzięki też za post na priv-a, a jeszcze co do realiów Ar-234 - robisz Naxos-a na grzbiecie czy antenę dolną pod kokpitem?

PostWysłany: Śro Lut 25, 2004 8:38 pm
przez Vosper
Bond napisał(a):Naxos-a na grzbiecie czy antenę dolną pod kokpitem?


Teraz robię 1/72 - Naxos i antena (FuG16...xyz...) :twisted:
Czyli SM+FF. Już dorobiłem tylną kabinę. Jedyny problem to antena (owiewka) Naxos'a. Przypomina mi trochę kroplę, jednak nie mam zdjęcia od góry :(

Dla 1/48 SM+FE nie mam jescze dobrego malowania :evil:
Ten nie miał Naxos ale powinien mieć antenę.

P.S. Prace nad (po sabotażu) Me110E1 powinny ruszyć w przyszlym tygodniu. Ar234B2/N (1/72) to już około 50% podobnie Fw190F8/U3( :?: :?: :?: )

PostWysłany: Śro Lut 25, 2004 9:21 pm
przez Bond
Vosper napisał(a):
Bond napisał(a):Naxos-a na grzbiecie czy antenę dolną pod kokpitem?


Teraz robię 1/72 - Naxos i antena (FuG16...xyz...) :twisted:
Czyli SM+FF. Już dorobiłem tylną kabinę. Jedyny problem to antena (owiewka) Naxos'a. Przypomina mi trochę kroplę, jednak nie mam zdjęcia od góry :(



od góry to w poprzednich postach na zdjęciach dokumentalnych widać - nie jest to idealne ale jak masz program typu CAD to mogę ci podesłać uproszczoną siatkę 3D

PostWysłany: Pią Lut 27, 2004 7:18 pm
przez Artur
Jeszcze nie skończona 110

Image

Image

A to juz praktycznie skonczony tylko jeszcze celownik i kabinka która się urwała

Image

:lol:

PostWysłany: Pią Lut 27, 2004 11:06 pm
przez Gujos
Jakim aero, psikałeś esy floresy?

PostWysłany: Sob Lut 28, 2004 8:35 am
przez Artur
Soviet - ruski - sowiecki czy jak go tam zwac

PostWysłany: Sob Lut 28, 2004 12:56 pm
przez Vosper
Artur napisał(a):Jeszcze nie skończona 110


U mnie nie skonczona Bf-110E1 (po sabotażu :evil: )
Image

Zapewne kalki OWL nie mają kleju :?: :?: :?:

Na następnym zdjęciu widać:
    -Ar234B2/N SM+FF (1/72)
    -Ar234J
    -Fw190F8/U3

Image

Już mam żelastwo do Ta154V3 więc zaraz się zacznie produkcja 8-) .
Chyba zmienię mu radar na FuG220 SN2 (jak dobrze pamiętam).

Co do Ar234B2/N (1/48; SM+FE) to narazie sobie odpuszczm, bo nie mogę ustalić odpowiedniego malowania (tu są wersje do wyboru http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?t=1522&highlight=234.

Prosił bym o zmianę Ar234B2/N (Hasegawa 1/48) na Ar234B2/N (Dragon 1/72) SM+FF; Ta154V3 (Hasegawa 1/72) z Fug220 SN2 i Bf110E1 (Monogram 1/72) G9+JM.
O i jeszcze mam Bf109G6 (Italeri 1/72) z 1./JG300.

PostWysłany: Sob Lut 28, 2004 1:20 pm
przez Artur
OK zaraz naniose zmainy

PostWysłany: Wto Mar 02, 2004 4:41 pm
przez Kiidd