Początkujący szuka porad i wsparcia

Początkujący szuka porad i wsparcia

Postprzez Mocart » Pią Gru 05, 2003 7:02 pm

Witam !!!

Jestem początkującym "modelarzem"(bo to czego narazie dokonałem jest jeszcze niewystarczające do użycia tego tytułu). Jak narazie skleiłem kilka modeli z plastiku, ale bardzo interesuje mnie budowa modeli z drewna, a że jestem "zielony" w tym temacie to szukam pomocy u wytrawnych modelarzy.Prosze o wskazówki od czego najlepiej zacząć.

Z góry dziekuje za wyrozumiałość i cierpliwość.
Mocart

Miejscowość: Żory

Postprzez Józek Ch. » Nie Gru 07, 2003 12:34 pm

Cześć !
Ja też w pewnym stopniu jestem nowicjuszem bo do modelarstwa wróciłem po b.długiej przerwie.
Jeżeli chodzi o modele drewniane to nie mam takiego doświadczenia jak inni koledzy,ale znam trochę obróbkę drewna co bardzo mi pomaga.
Przejrzyj sobie tą stronę!
http://www.icpnet.pl/~marecki/
To strona mojego kolegi z netu który mi bardzo w tej dziedzinie pomógł
Więc chyba nie będzie mi za złe,że podałem ci jego stronę.
Życzę owocnych prac.
Pozdrowienie ! Józek
pozdrwaiam
Józek Ch.

Miejscowość: Bytom

Postprzez Mocart » Pon Gru 08, 2003 8:10 pm

Dziekuje bardzo za link do stronki, bardzo ciekawa.Wprawdzie lekko wpędza w kompleksy ale jeszcze bardziej motywuje do nauki :D
Mocart

Postprzez Mocart » Pon Gru 08, 2003 8:12 pm

Mam pytanie co sądzicie o takim modelu na początek??

http://www.swiat-modeli.com/opis.php?&id=984
Mocart

Postprzez Mietek » Pon Gru 08, 2003 8:41 pm

Witaj. w/g mnie powinieneś sobie poradzić tylko pamietaj, że co nagle to........... Rób spokojnie i z rozmysłem a sie uda. Powodzenia.
Mietek

Image
Mietek

Miejscowość: Warszawa

Postprzez Józek Ch. » Pon Gru 08, 2003 10:32 pm

Witam !
Ja też uważam,że dasz sobie radę i życzę powodzenia !
Poza tym to bardzo ładny model.
Pozdrowienia !
Józek
pozdrwaiam
Józek Ch.

Miejscowość: Bytom

Postprzez Vegelus » Wto Gru 09, 2003 3:37 pm

ale ta szalupa nie ma dzial :-(

jak to zaglowiec bez dzial ?
Vegelus