Jak zrobić wodę w wiaderku?

Tu dyskutujemy na temat technik stosowanych w modelarstwie redukcyjnym

Jak zrobić wodę w wiaderku?

Postprzez Hawk » Śro Maj 26, 2010 11:05 pm

Witam!
Pytanie takie jak w temacie, jak zrobić w miarę przejrzystą wodę w wiaderku/beczce?
Pozdrawiam

Rafał

Motto: Nie ważne że wszyscy oceniają to źle, ważne że autorowi się podoba!

Na warsztacie:
>M8 (1:72) Italeri
>Diorama ,,Droga z wybrzeża,,
Awatar użytkownika
Hawk
 
Posty: 97
Rejestracja: Nie Wrz 20, 2009 10:19 pm
Miejscowość: Turek

Postprzez Biskup » Śro Maj 26, 2010 11:59 pm

Polecam Vallejo Still water.
Awatar użytkownika
Biskup
 
Posty: 1869
Rejestracja: Wto Lis 22, 2005 11:52 pm
Miejscowość: Łódź

Postprzez Jacek Jakubowski » Sob Maj 29, 2010 3:52 pm

Biskup ma całkowitą rację. Ewentualnie można coś pokąbinować z wikolm.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jacek Jakubowski
 
Posty: 768
Rejestracja: Sob Lip 25, 2009 11:49 pm
Miejscowość: Cały świat

Postprzez liec » Sob Maj 29, 2010 7:27 pm

Wikol nie jest całkowicie przezroczysty po wyschnięciu.
Image
Warsztat:
Storch Pz. IV Commandos 3
Awatar użytkownika
liec
 
Posty: 623
Rejestracja: Śro Wrz 17, 2008 10:16 pm
Miejscowość: Chorzów

Postprzez Jacek Jakubowski » Sob Maj 29, 2010 7:51 pm

Ale do wody w wiadekru która była używana przed chwilką jest też dobry.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jacek Jakubowski
 
Posty: 768
Rejestracja: Sob Lip 25, 2009 11:49 pm
Miejscowość: Cały świat

woda

Postprzez Zbigo » Nie Sty 09, 2011 7:34 pm

Jak zrobić wodę na dużej powierzchni dioramy ?
Zbigo
 
Posty: 14
Rejestracja: Wto Gru 28, 2010 10:30 pm

Postprzez kamelg » Nie Sty 09, 2011 10:31 pm

Też najlepiej użyć vallejo stil water tylko nieco więcej go zużyjesz .
Image
Awatar użytkownika
kamelg
 
Posty: 87
Rejestracja: Pon Mar 01, 2010 11:11 pm
Miejscowość: Bydgoszcz

Re: Jak zrobić wodę w wiaderku?

Postprzez Volf123 » Nie Gru 04, 2011 3:14 pm

Ja używam żywicy poliestrowej.....
Volf123
 
Posty: 6
Rejestracja: Nie Gru 04, 2011 9:38 am

Re: Jak zrobić wodę w wiaderku?

Postprzez Robert P. » Pon Gru 05, 2011 12:17 am

Moim zdaniem Still Water nie będzie dobry. Po pewnym czasie jego część wyparuje i powstanie taka wklęsła powierzchnia.
Awatar użytkownika
Robert P.
 
Posty: 3679
Rejestracja: Czw Paź 02, 2003 10:44 pm
Miejscowość: Kraków, czasem Świętokrzyskie

Re: Jak zrobić wodę w wiaderku?

Postprzez Biskup » Pon Gru 05, 2011 1:23 am

Więc nakłada się kolejną warstwę aż uzyska się płaską powierzchnię.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Biskup
 
Posty: 1869
Rejestracja: Wto Lis 22, 2005 11:52 pm
Miejscowość: Łódź


Wróć do Modelarstwo redukcyjne - plastik

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości