Strona 1 z 1

Odlew przezroczysty

PostWysłany: Sob Sie 08, 2015 9:39 pm
przez dominator1
Witajcie. Wiem, że chyba tylko tutaj mogę uzyskać odpowiedz. Potrzebuję zrobić odlew trójkąta bez dna, puste w środku. Wysokość trójkąta to 7 cm. Grubość ścianek około 2 mm. Przezroczyste i niematowe. Równe schludne. Twarde coś jak z plexi 2 mm. Czy może da się zrobić odlew domowym sposobem? Myślałem nad wycięciem szablonu w plexi jednak wyginanie tak małej części nie jest proste no i widać jedno łączenie. Wolał bym odlew jeśli jest jakaś metoda. Pozdrawiam

Re: Odlew przezroczysty

PostWysłany: Pon Sie 10, 2015 11:28 am
przez Biskup
Jest to możliwę.
Musiałbyś zrobić trójkąt taki jak chcesz uzyskać, o takich wymiarach idealnie gładki. Następnie musiałbyś zrobić formę a później odlew z przezroczystej żywicy.
Pozdrawiam

Re: Odlew przezroczysty

PostWysłany: Pon Sie 10, 2015 12:34 pm
przez dominator1
a nie żółknie ? I czy przypadkiem nie będzie matowe ?

Re: Odlew przezroczysty

PostWysłany: Pon Sie 10, 2015 1:09 pm
przez Biskup
Jeśli będzie użyta odpowiednia żywica to nie za żółci się. A jeśli "matka" będzie matowa to i odlew będzie matowy. Wszystki ząleży od przygotowania "Matki", na dodatek żywicę zasze można wypolerować.

Re: Odlew przezroczysty

PostWysłany: Pon Sie 10, 2015 1:16 pm
przez dominator1
Jak zrobic taka forme?

Re: Odlew przezroczysty

PostWysłany: Wto Sie 11, 2015 7:24 am
przez Biskup
Z silikonu. Na necie jest dużo poradników na ten temat.