przez Kaper » Pon Sty 25, 2010 8:39 am
hamownia wygląda całkiem przekonywująco.
niebieska linka bezpieczeństwa przekonuje, że podchodzisz profesjonalnie do sprawy.
może zmienność odczytów związana jest z suwliwym tylnym mocowaniem Twojego dynamometru - ok. wiem, że producent nazwał go wagą.
Jeśli tył wagi ustawi się na różnych wysokościach, to możesz otrzymać różnicę odczytu co prawda u Ciebie jest to ponad 10% więc odchylenie musiałoby być spore.
dodatkowo stosujesz haczyki z uszami okrągłymi a nie w kształcie < czy >
tu znowu możesz mieć nieprecyzyjne mocowanie.
Paliwo jak rozumiem - to samo? z tego samego opakowania a nie tylko ten sam typ?
I jeszcze jeden motyw - prowadnice szuflad pracują w pozycji dość mocno wysuniętej. Może masz różne ilości paliwa w różnych pomiarach? (masa - i to na ramieniu, która może wpłynąć na siłę tarcia w prowadnicy)
Piszesz o zbliżonych obrotach - jak bardzo zbliżonych? jeśli 10% różnicy to masz gotową odpowiedź.
Pozdrawiam,
uwaga - od jakiegoś czasu dostaję informacje mailem o nadchodzących prywatnych wiadomościach z tego forum, a po zalogowaniu ich nie widzę. Proszę zatem nie traktować tego sposobu komunikacji ze mną jako pewnego. Można spróbować PW na innych forach, bo problem z PW obserwuję tylko tutaj.