Strona 1 z 1

Pytanie w sprawie Mustanga P-51

PostWysłany: Wto Mar 08, 2011 7:30 pm
przez qbaegzekutor
Witam !
Mam pytanie ponieważ od paru miesięcy ćwicze latanie na samolocie wind dragon sportster a chciałbym kupić drugi samolot i zależało by mi na tym żebym troch dłużej mógł być w powietrzu to pomyślałem o spalinowym samolocie i znalazłem tego mustanga :

http://www.modelmotor.pl/phoenix-model- ... 142cm.html

Więc moim pytaniem jest czy ten samolot nadaje się dla mnie jako modelarza który latał już trenerkiem ?
Ile będzie kosztować tak ok reszta potrzebnych części (proszę jak będziecie wyliczać to policzcie takie dobre wyposażenie)
No i ostatnie pytanie: Jaką aparature wybrać (czyli silnik i inne potrzebne części)

PostWysłany: Wto Mar 08, 2011 9:43 pm
przez karlem
A co masz? Bo jeśli wszystko musisz kupić, to sporo zakosztuje.
Osobiście nie polecałbym Mustanga po tym letadełku.
Najpierw trener górnopłat (elektryk lub spaliniak), później trener dolnopłat, duuużo lotów i możesz zacząć myśleć o myśliwcu. Tu na skróty bardzo rzadko się udaje.

mustang

PostWysłany: Śro Mar 09, 2011 9:03 pm
przez qbaegzekutor
Niem mam nic ale chciałbym tak jak napisałem zacząć latać spalinkami
Znasz jakieś samoloty spalinowe które są jak na nie tanie ale dobre jako 2 samolot po trenerku prosiłbym o jakies linki.

PostWysłany: Śro Mar 09, 2011 11:54 pm
przez karlem
Zajrzyj na pfmrc.eu, tam jest sporo opinii o dostępnych modelach.
Nie polecę Ci niczego, bo mało wiem o zestawach/ARF-ach; po prostu swoje modele buduję sam.

PostWysłany: Czw Mar 10, 2011 5:42 pm
przez qbaegzekutor
Wypatrzyłem trochę lepszy samolot (chyba) jako 2 po trenerku co byś powiedział o piperze :

http://www.nastik.pl/piper-cherokee-p-2440.html

Wydaje mi się że będzie trochę tańszy niż ten mustang i trochę lepszy ( dla mnie)

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 6:42 am
przez karlem
Zdecydowanie lepszy od Mustanga, ale dolnopłat, więc już bardziej nerwowy od trenera
Modelu nie znam, ale podwozie może być trochę delikatne.