Prace ze złośnicami są coraz bliższe fazie końcowej.
Mk. XVI:
- trwają walki z połączeniem kadłub-skrzydła
- prawie wyprowadzone połączenie kadłub-ster kierunku
- dodane nitowanie na statecznikach poziomych i wyryte brakujące klapki (pierwszy mój kontakt z szablonami edka).
- oszklenie wklejone i zamaskowane. Środkowa część lekko chwycona w jednym punkcie. Tutaj niestety jest problem: o ile oszklenie jest bardzo cieniutkie i super przejrzyste o tyle spasowanie pozostawia wiele do życzenia... W szczególności tragiczne jest spasowanie tylna część- kadłub część jest szersza od kadłuba. W konfiguracji końcowej będzie to przysłonięte środkową częścią oszklenia.
- działka... Instrukcja jest mocno pozajączkowana: każą wkleić działka w otwory bliżej kadłuba, ale na schematach malowania działka są w otworach zewnętrzynch( zamienione miejscem z fotokaemami/zaślepkami). Nie wiem, czy nie powinny być użyte krótsze działka ( części pod spodem ). W chwili obecnej są wklejone te, które nakazywała instrukcja, jednak wydaje mi się, że są one zdecydowanie za długie....








----------------------------------------
Mk. IXe
- wprowadzam delikatne poprawki szpachlowania.
- trwają walki z chłodnicami - nie są za dobrze spasowane ze skrzydłami. Obecnie zaszpachlowane zmywalną szpachelką Wamodu, czekają na obróbkę.
- działka i fotokaemy wklejone. Osłony aparatów czekają na obróbkę ( usunięcie połączenia z ramką - części są zbyt małe by je chwycić i obrobić przed przyklejeniem, przynajmniej mi się nie udało.
- troszkę martwią mnie lotki: wydaje mi się że nie są za dobrze dopasowane do modelu. O ile dół pasuje niemalże idealnie, o tyle z góry jest dość duża dziura. Muszę to jeszcze zweryfikować ze zdjęciami. Lotki zo zdjęcia zostały tylko włożone w otwory - nie są przyklejone.



Ps. Te białe zacieki to pyłek pozostały po szlifowaniu papierem wodnym.