Subaru Impreza WRX (RAC`94/Monte Carlo`95 Winner) Hasegawa

Relacje warsztatowe z budowy modeli pojazdów cywilnych.

Subaru Impreza WRX (RAC`94/Monte Carlo`95 Winner) Hasegawa

Postprzez eFeSOwiec » Sob Maj 20, 2006 7:27 am

Urodziny to dobry moment, zeby namówić znajomych na kupno modelu do sklejania :D Mnie się udało i oto jestem posiadaczem tejże wersji :lol:
Miłośnicy marki Subaru powinni być zadowoleni hehehe Na razie Subaru trochę poczeka na składanie, ponieważ na tapecie jeszcze jest inny produkt Hasegawy, z drugiej strony Subaru nie zając nie ucieknie 8-)
Będę dawał znać jak posuwają się prace i jakie są efekty:)
Jestem początkującym modelarzem, pociągają mnie modele samochodów rajdowych.
eFeSOwiec

Miejscowość: Warszawa

Postprzez mulczas » Sob Maj 20, 2006 7:54 am

Swietny model! Chętnie będę śledził postęp prac :D
Awatar użytkownika
mulczas

Miejscowość: Kłodzko

Postprzez deep » Sob Maj 20, 2006 5:19 pm

Świetnie :D Bo ja też jestem posiadaczem tego modelu, i jakoś za miesiąc bedę zaczynał, tylko że docelowo ma być w wersji K. Hołowczyca z '97...

Tutaj jest link do mojego tematu:

http://www.modelarstwo.org.pl/forum/vie ... hp?t=22862

Ale będę śledził Twój temat :D

pozdrawiam
Awatar użytkownika
deep

Postprzez Gość » Sob Maj 20, 2006 11:03 pm

Deep a tak spytam z ciekawości, gdzie kupowałeś ten model?? Może w WCM przy Powsińskiej?:)
Ja zrobię Imprezę w oryginalnej wersji:) Liczba części metalowych troszkę mnie podłamała, bo już sporo wody w Wiśle upłynęło, odkąd ukończyłem "Super Deltę". Nad jednym fotelem spędziłem wtedy ze 3 godziny żeby pasy wykonać. No nic, do odważnych świat należy:) Troszkę humor mi się popsuł, bo mam połamane obydwa środkowe słupki, ale przynajmniej jeszcze są na miejscu, a jak pociągnę farbą to powinny się usztywnić:)
Gość

Postprzez eFeSOwiec » Sob Maj 20, 2006 11:05 pm

Anonymous napisał(a):Deep a tak spytam z ciekawości, gdzie kupowałeś ten model?? Może w WCM przy Powsińskiej?:)