Strona 7 z 8

PostWysłany: Wto Gru 16, 2003 10:56 am
przez Gujos
Kurka wodna...@##$%^U$&*%!@$^%*%(^_*&_*+*(.
Przegapiłem projekt - nie zauważyłem że projekt grupowy ma swoje forum, zgłosiłem model (może coś nie doszło) ale na PWM mnie nie ma, więc odpuściłem kończenie modelu (Ta 152 c kon. Dragon 1/48) i zabrałem się za nocniki.
Może by tak nieustający projekt Ta152!!!
Pzdr.
Ps może ktoś z was ma tą książeczke:
The Story of the Luftwaffe's Late-War, High-Altitude Fighter
Podobno są tam nowe fotki wcześniej nie publikowane, np z Polski (Żary)

PostWysłany: Wto Gru 16, 2003 11:00 am
przez KP
Ps może ktoś z was ma tą książeczke:
The Story of the Luftwaffe's Late-War, High-Altitude Fighter
Podobno są tam nowe fotki wcześniej nie publikowane, np z Polski (Żary)


Witaj

Owszem, są :D

KP

ps - a tak nawiasem - o wiele bardziej podoba mi sie jej niemiecki tytul - "Der Weg zum Hohenjager"

PostWysłany: Wto Gru 16, 2003 11:06 am
przez Gujos
Owszem, są :D

Nie bądź taki tajemniczy Kuba :D , powiedz co tam znalazłeś ciekawego (nowego)
Pzdr

PostWysłany: Wto Gru 16, 2003 11:13 am
przez KP
Jesli chodzi o prototypy "C" to jest kilka zdjec V6 i V7 z Sorau. Generalnie wszystkie znane z innych publikacji fotografie plus kilka zblizen i jedno czy dwa przedtem nie publikowane. Jest ciekawe zdjecie przedstawiajace wysadzonego w powietrze Ta 152 C i dwa kadluby lezace na dalszym plane (widac te same ogony, podobnie pomalowane). Wyraznie widac DB 603 (podpisany DB 603 LA) , ogon i podwozie wiec to nie zadna nieznana D-15 ani inne takie. Zdjecie pochodzi z ATG Leipzig. Do tego cala masa madrosci pisanej...


KP

PostWysłany: Sob Gru 20, 2003 7:11 pm
przez Adam Krzowski
Cześć

Niedawno pisałem, że się nie wyrobię do końca roku z Ta - o czywiście klamałem :twisted: . Przysiadłem dwa wieczorki przy modeliku i oto co wyszło. Naturalnie trzeba będzie jeszcze co nieco poprawić-dopieścić- ale koniec bliski :D . Temat potraktowałem z lekkim luzem to znaczy troszkę nazmyślalem :oops: . Życze miłego oglądania i oczywiście proszę o krytykę.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Pozdrawiam

PostWysłany: Sob Gru 20, 2003 8:20 pm
przez Artur
O kurde .......










:notworthy: :notworthy:
Musiałem się schylić po szczeke bo mi odpadła :lol:

PostWysłany: Nie Gru 21, 2003 9:55 pm
przez BateaU
Bardzo ładnie.
Czym robiłeś odpryski farby (pędzelek i srebrna farba?)
Ładne malowanie (stosowałeś preshading?).
Radził bym jeszcze popracować nad silnikiem.

Pozdrawaim 8)

PostWysłany: Pon Gru 22, 2003 4:40 pm
przez Adam Krzowski
Cześć

Bardzo ładnie.
Czym robiłeś odpryski farby (pędzelek i srebrna farba?)


Dokładnie tak - w zasadzie stosuje tylko tę metodę - z takim czy innym skutiem :) .

Ładne malowanie (stosowałeś preshading?).


Akurat w tym modelu z preshadingu niewiele zostało więc musiałem troszkę improwizować.

Radził bym jeszcze popracować nad silnikiem.


W sumie fakt - miałem coś zrobić z tym silnikiem - Dostałem mnóstwo fotek silnika od Piotra (jeszcze raz dzięki), tylko to lenistwo - może w święta się zmuszę.

Pozdrawiam

PostWysłany: Pon Gru 29, 2003 8:21 pm
przez KP
Bardzo Dobry Model!
To jest wlasnie Bardzo Fajnie Zrobiony Ta 152. Troszke jak sam Adam pisal - pelen inwencji i ma pewne niescislosci - ale mi sie podoba!
GRATULEJSZYNY :-)

:notworthy:

zycze powodzenia w nastepnym projekcie - Horten a moze...od razu z grubej rury UHU? :-)

pozdrowienia
Kuba

PostWysłany: Pon Gru 29, 2003 9:05 pm
przez Adam Krzowski
KP napisał(a):
zycze powodzenia w nastepnym projekcie - Horten a moze...od razu z grubej rury UHU? :-)

pozdrowienia
Kuba


Cześć

Dzięki za miłe słowa :D .

Co do dalszego planu to narazie napewno produkuję Hortena, Uhu jak najbardziej bym chciał (gdzie te pieniadze :D ), chciałbym żeby wypalił projekt grupowy z migiem 15 w roli gł. A narazie rozgrzebałem S-3 viking - i tutaj pojawil się problem bo w sobotę pociołem sobie rękę smigłem :( i teraz 0 (null) klejenia na jakiś czas aż przestanie boleć :D (dalej nic już o planach nie powiem bo zostane posądzony o zaśmiecanie - może i słusznie).
Pozdrawiam i pytam jak tam u was z produkcją motoszybowca ( coś się zmieniło)??

Pozdrawiam

PostWysłany: Pon Gru 29, 2003 9:20 pm
przez KP
Jak z produkcja Ta 152...

:oops:

powiem tak, D15 byla juz malowana, nie spodobalo mi sie na koniec i zmylem z niej farbe...i przy okazji pozmywalem szpachlowke. A ze ona sie sklada w 25% ze szpachlowki to musze to teraz poprawiac...
Niestety (sic!) ten model i tak bedzie pierwszy gotowy.
Duzego 152 H odlozylem, przekombinowalem z nim i zapedzilem sie, chcialem pobawic sie detalami i mi przeszla ochota klejenia...lezy i pewnie bedzie powstawal dalej pomalu.
Dzis kupilem blaszki pod dore tamiyi w celu uzycia czesci z nich w Ta 152 C dragona...i poki mam ochote pociagne z nim troszke.
Dodatkowo czytajac sobie publikacje nt "hohenjager'a" czyli mysliwca wysokosciowego Luftwaffe wpadlem na pomysl budowy Fw 190 V27...z czego i jak? Narazie nie mowie :-)

a ostatnio skonczylem Fw 190 A3 Tamiyi i dzis poszla do naszego drogiego fotorgrafa Mirka (:notworthy:) a wlasnie kleje druciki do kokpitu 109 E3 (to bedzie samolot Ihlefelda)....

tak wiec...ja sie nie wyrobie z modelem "152"do konca roku, sorry...
:oops:

(tu jestem x , tu walic)

i zgodnie z tym co napisalem w "lotniczych" popracuje i postaram sie ulepic jakis tekst o malowaniu tych maszyn. Niech to bedzie moj (narazie) wklad.

pozdrawiam
Multiprojekciarz z ponad 15 zaczetych modeli :D
Kuba

PostWysłany: Wto Gru 30, 2003 8:17 am
przez Piotr Dmitruk
:P

PostWysłany: Wto Gru 30, 2003 8:59 am
przez KP
Bedziesz Piotrek wklejal lufy FE 112?
:?: :?: :shock: ;o)
Kuba

PostWysłany: Wto Gru 30, 2003 10:23 am
przez Piotr Dmitruk
:P

PostWysłany: Śro Sty 07, 2004 1:08 pm
przez Piotr Dmitruk
:P