Pierwszy samolot

Pierwszy samolot

Postprzez kamillo107 » Pon Sie 15, 2011 4:28 pm

Witam, mam na imię Kamil mam 20 lat jestem nowym na forum. Zawsze chciałem zbudować własny latający spalinowy model lecz nigdy czas (nauka i praca( na to nie pozwalała teraz gdy mam wakacje i zrobiło się troche luźniej chciałem sie z tym pobawić.
Zacznę od tego że jestem w tym kompletnie zielony nigdy nie składałem żadnego modelu ani też nie sterowałem jedynie za młodego autkami.
Moje pytania są następujące:
1.Jakie mam szanse jeśli mam wielką chęć do pracy zbudować swój pierwszy model latający nie interesuje mnie kupienie po prostu chcę mieć ta przyjemność zrobienia go samodzielnie.
2.Skąd czerpać wiedzę są jakieś specjalne książki gdzie sa krok po kroku opisane plany budowy ?

Nie będę w tej chwili pytał gdzie nabywać części bo nie wiem czy w ogóle śą szanse na to by samemu coś zdziałać. ;o)
W przybliżeniu jaki jest koszt budowy takiej maszyny i czy sterowanie i latanie modelem zrobionym przez siebie róznią sie od tych kupionych gotowych do lotu.

Pozdrawiam i liczę że znajdzie sie ktoś chętny mi pomóc. ;o)
kamillo107

Re: Pierwszy samolot

Postprzez kamillo107 » Śro Sie 17, 2011 12:52 pm

Widzę że kazdy chętny do pomocy ;/
To chociaż odpowiedzcie mi na pytanie jakbym nie chciał juz robic tego samolotu tylko kupic gotowy trenerek pod silnik spalinowy to co prócz tego potrzebuje i jaki samolot na początek polecacie?
kamillo107

Postprzez Matiiseq » Śro Sie 17, 2011 2:01 pm

Nie miej do nikogo pretensji...

Może warto samemu poszukać w sieci?
Image
Awatar użytkownika
Matiiseq

Postprzez karlem » Śro Sie 17, 2011 7:30 pm

Zacznij od poczytania tutaj:
http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=54&sid= ... 90d33be4fb

Może ToTo z depronu? Lata nieźle, tani i łatwy w budowie.
http://www.motylasty.pl/modele.html
Pozdrawiam
karol
Awatar użytkownika
karlem

Miejscowość: Pabianice

Wróć do Samoloty z napędem spalinowym RC

Kto jest na forum